onsdag 24 augusti 2011

Husvisningspremiär

Japp, det är sant, vi ska börja titta på hus eller rättare sagt radhus/kedjehus Jag undrar om vi någonsin kommer ha råd att köpa nåt... Känns inte så när man ser prislapparna på de husen som vi är intresserade av... men men en vacker dag kanske. Vem vet?!

Hur som helst har vi sett ett jättefint hus i Bälinge som vi är intresserade av. Det är helt nyrenoverat. Ligger vad jag förstår ganska centralt i Bälinge och det viktigaste av allt för min del är att det går stadsbussar dit. Det betyder att vi inte behöver ha två bilar. Eftersom jag och Erik jobbar så nära varandra också så kan vi säkert samåka om mornarna när vi börjar ungefär samtidigt... Eller så åker jag med Erik och gör planeringstid på morgonen om jag börjar lite senare och på så sätt kommer jag ju hem tidigare på eftermiddagen... ja, jag vet, jag tänker och planerar alldeles för mycket innan vi ens har tittat på huset men så är jag... =)

Ska bli spännande att se det live. Känns så vuxet! Hihi! Egentligen har husvisningarna på det huset redan varit och vi var anmälda att titta i måndags men eftersom jag blev så förkyld att jag knappt orkade stå på benen fick vi ringa och avboka. Men så ringde mäklaren igår kväll och bad mig ringa upp. Jag ringde då i morse och fick då veta att de skulle ha en extra visning kväll! Tänk om det är ödet?! Tänk om det är så att det känns så rätt att vi bara måste ha det?! Vad gör vi då?? Hjälp! LÄSKIGT! Men det skulle ju vara så underbart!

Jaja, drömma kan man ju... det är ju många OM innan det kan bli verklighet känns det som...

Håll gärna en tumme eller två för oss ikväll!

2 kommentarer:

  1. Ja det skulle rit jätte spännande men vi ick tyvärr ställa in igen. Wille var alldeles för trött och somnade. Han somnar olika tider varje dag nu så det är svårt och planera kvällarna. Men, men... det var väl inte ödet den här gången för vår del. Vi får leata vidare och hitta ett bättre tillfälle =)

    SvaraRadera