fredag 7 oktober 2011

Snörvlig fredag...

Freeeeedag!!! Underbart på alla sätt men igår kväll mådde jag lite dåligt....Hade en lätt huvudvärk och kände mig allmänt hängig. Trodde att huvudvärken berodde på att jag inte druckit kaffe på dan så jag tog en kopp efter middagen men huvuvärken ville inte riktigt ge med sig andå... Jag tog en då en huvudvärkstablett och gick och la mig innan 22 (vilket händer väääääldigt sällan). I morse fick jag svaret... Jag har blivit förkyld. Inte så att jag har feber men snörvalar en hel del och nyser konstant (känns det som). Jaja, hoppas det inte blir som förra förkylningen då jag låg helt däckad i två dagar... Då var det inte lätt att vara mamma till en vilding som Wille ;). Känner mig hyfsat pigg i knoppen iaf och det är ju skönt! Lite fredagsmys med tacos och vin kväll gör säkert susen!

Ska bli mysigt med helg! Hoppas på bra väder. Imorn är det babysim igen och på em ska vi fixa bort lite skräp här hemma och ev kommer Eriks föräldrar förbi och träffar Wille en stund Sen mot kvällningen ska jag och Wille (om jag inte blir sjukare) träffa Irene och Liam och hänga lite medan våra karlar ska ut och roa sig då det är lagfest. Ska bli kul! Länge sen vi träffade Liam och Irene nu så jag hoppas verkligen att det blir av!

Igår kom min lillebror Ludwig hem från att ha varit ute på havet och seglat i en månad. Så honom ska vi också försöka hinna med och träffa en stund i helgen! Ska bli kul och höra hur han har haft det. Tydligen har han tatuerat sig också så det ska bli spännande och se hur den ser ut.

Annars är det bara lite fix och trix här hemma som gäller. Barnsäkra ännu mer och få upp den nymålade spegeln och hyllan i hallen!

Ha en bra helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar