torsdag 6 oktober 2011

Mmmm gott med sand...

Igår hade vi en mysig dag! Jenny och Mira var hos oss en stund på förmiddagen. Vi gick en promenad och sen blev det lunch hemma hos oss. Efter det blev en stunds lek för Wille och Mira! Återigen blev jag väl medveten om vad som måste barnsäkras ännu mer... I helgen ska vi fixa mer med det. Bl.a ska jag börja göra iordning Willes lilla rum som ska bli ett mysrum. Jag har en bild i mitt huvud hur det kommer se ut... Jag lägger ut bilder på det sen när det är klart! Kul med ett litet projekt såhär på hösten!


Mmmm MUMS!!!

På eftermidagen gick jag och Wille ut i sandlådan och grävde och kände i sanden. Nu började han smaka på den också.... Tydligen väldigt gott då han envisades med att stoppa in fingrarna i munnen där det fastnat sand... haha! Man får ju vara glad att n inte stoppa in stora bollar med sand iaf =) Till slut tänkte jag att om jag stoppar in nappen så kanske han inte stoppar in sanden i munnen! Jättebra idé tills han tappade nappen i sanden så då var ju det lika mycket sand på den... jaja.. lite skit rensar magen... eller?


Världens finaste


Ha en bra dag!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar