tisdag 20 november 2012

Fotografering

Då har fotografen och mäklaren varit här och gjort sitt inför försäljningen av vår lägenhet. Det blev att vi gick igenom lite om allt möjligt och fotografen for omkring i alla rum och tog foton från alla vinklar och vrår. Jag tror att det blev bra i alla fall.

Själv sitter jag hemma och snörvlar, men jag känner mig lite piggare idag! Ska nog ta mig en promenad senare innan ljuset försvinner för att få lite luft i lungorna. Inatt kunde jag i alla fall sova ordentligt. Jag vaknade inte ens av att Wille kom in och la sig mellan oss. Då sover man djupt! Brukar alltid höra hans snabba steg och hur han sen kravlar sig upp i sängen men inte inatt. Vaknade av en och annan bufflande spark i ryggen av Wille strax efter kl 6... Då var det gomorron!

Ikväll är det körövning men pga av mitt sjuktillstånd så blir det inget för min del... Trist men vad ska man göra?! Den 1 december kl 17.00 ska vi vara med i julkörskampen. Ska bli spännande! Förra året vann vi den tävlingen och vi hoppas ju naturligtvis på att vi ska få försvara vår titel i år! Vi får väl se! Jag räknar med din röst ;)

Så ikväll är vi bara hemma och njuter av lugnet. Vi har haft det lite körigt de senaste dagarna med styling och städning osv. hmmm... vad ska vi ha till middag ikväll då... Alltid samma ångest... får väl ta mig ut i köket och kika vad vi har för alternativ...


Ha det så bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar