måndag 13 juni 2011

30 plus och livet leker!!

Då var det måndag igen och ännu en underbar helg har kommit och gått! Denna helg var vi inbjudna (eller så bjöd vi in oss själva...;)) till att hälsa på våra goa vänner i Linköping! Den 2 maj fick de tillökning i familjen. Lilla Stella! Underbara, söta Stella! Sååå mysigt att äntligen få träffa henne och hennes föräldrar såklart! När jag fick hålla henne så kändes hon som en liten fjäder! Så lätt! Kan inte fatta att Wille har varit så liten! Helt otroligt vad mycket det händer på ett halvår! Hela helgen mös vi med promenader, god mat, och massa mys med våra små guldbarn! Helt underbart! Tack Lotta och Andreas och Stella för en fantastisk helg! Kul att vi snart ska ses igen för en Ullaredtripp! Det kommer bli galet!

Veckan som kommer är speciell! Jag och min älskling firar 1 årig förlovningsdag (14/6)! Stort! Snart blir det att planera bröllop för vi sa när vi förlovade oss att det skulle bli bröllop senast år 2012 så jag hoppas att vi håller det löftet ill varandra! Sen fyller jag år... 31... ja då fullbordar jag mitt bloggnamn.. 30plussare... haha! Det ska firas med lite tårta med familjen! Det roliga är ju nu när man har fått barn... även om det är jag som fyller år så är det för Wille som alla kommer... Åh då får vi träffa Wille igen hör man familjen säga... haha... ja nu är man inte intressant längre...;) Men det är ju precis så det ska vara! Jag står så gärna åt sidan för min sons skull! Han är ju så go så jag förstår att man vill gosa och leka med honom! Han är så underbar!

Den här veckan så ska jag träna inför fotbollsgolfs - VM i sommar också! På torsdag är det gratis spel för tjejer på fotbollsgolfen så då ska jag passa på! Hoppas på att syrran ska komma med också!

Nej nu kom sambon hem så nu ska vi se ut en fin restaurang som vi ska äta middag på och fira vår
1 årsdag! Wille ska få vara med mormor! Spännande och se hur det går med barnvakt... =) Blir nog bra! Problemet är nog min nojighet... haha... bara jag kan släppa taget lite så ska det nog gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar